Reklamace
Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Nebo je poškozené? Nebo chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.
Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce. A jistě Vás příjemně překvapí, jak u nás zboží vyměníte či vrátíte snadno a rychle.
Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.
Vracené zboží řádně zabalte do balíčku a odneste do Vámi zvoleného výdejního místa v síťi Zásilkovna nebo zašlete pomocí přepravní služby PPL. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět vám na účet v co nejkratší době nebo požadovaný nový produkt.